Dizaino Tendencijos 2017

Įsibegėjus 2017 metams, jaučiamos grafinio dizaino tendencijos. Jas įtakoja daug įvairių veiksnių: žiniasklaida, technologijos, mados industrija ir pastaruoju metu vis labiau – patogumas. Tendencija atsiranda lėtai ir palaipsniui kylant, įsiskverbia į įvairias dizaino šakas ir tokiu pat būdu pradingsta. Iš esmės dizaino tendencijos gyvavimo laikotarpis yra ne ilgiau kaip 1-2 metai. 2017 metų dizainas pratęs tendencijas, kurios materializavosi 2016 metais, pridedant naujų detalių ir patobulinimų.

Pantone, kaip 2017 spalvą karūnavo Greenery 15-0343. Ši spalva atspindi naują pradžią, gaivumą, šviežumą ir gamtosaugą.

Apibūdinama kaip „gaivi šviesiai žalia – gelsva spalva, kuri primena primąsias pavasario dienas“, Greenery skatina įkvėpti gaivos ir labiau vertinti gamtos grožį.

 

Taip pat kaip Greenery, galima tikėtis augantį gilių atspalvių populiarumą. Tokios kaip „haki“ ir „alyvuogių žalia“, „plytų raudona“, „kaštoninė ruda“ ir „aglies pilka“, kurios atkuria žemiškų išteklių ir mineralų atspalvius.

blog

 

Ryškios spalvos taip pat neatsiejama 2017 metų tendencija. Jos padeda labiau išskirti žinutę, padaryti ją labiau įtaigesnę, ryškesnę.

 

Dizaino adaptavimo pavyzdžiai:

 

lo lo2


Projektas: Edris – Logo Designed by MiLo   Autorius: Loredana Papp-Dinea; Mihai Baldean; Milo Themes

 

pvz 2 Projektas: b2mach Autorius: Natalia Żerko; Kuba Enzowski; Kommunikat Studio

 

Spalvų perėjimai yra viena populiariausių egzistuojančių tendencijų. Ši tendencija labai pastūmėjo daugelio prekės ženklų logotipų perdarymą iš vienspalvių logotipų į pereinančios spalvos. logo daugiau

 

Taip pat įsibėgėja ryškių ir kontrastingų spalvų naudojimas kartu su nuotraukomis, dar kitaip vadinamo „duotone“. duo tone

 

Pusiau plokščias stilius Pastaruosius keletą metų plokščiasis stilius viešpatavo dizaino srityje, tačiau dabar jis tampa vis labiau erdvinis. Šis perėjimas prasideda nuo lengvų šešėlių, kurie dizainą padaro pusiau plokščią. Švelnūs šešėliai prideda dizainui gilumo ir sudėtingumo, nesuardant plokščio dizaino stiliaus. Pusiau plokščias stilius gali būti pritaikytas ne tik internetinių svetainių dizaine, tačiau ir spaudoje. anzi

 

Project: Listener’s Playlist Author: Anzi. Geometrinės figūros, raštai, linijos ir apskritimai

Ši tendencija prasidėjo 2016 metais ir tikrai tęsis 2017- aisiais. Panaudojant modernias figūras, su švelniu šešėliu ar be jo, galima lengvai bet kokį dizainą personalizuoti vladimir


Project: Pfizer – Active and 50+ for The New York Times Author: justyna stasik; Vladimir Marchukov

 

Logotipų dizaino tendencijos

Minimalizmas vis dar yra nemirštanti klasika. Minimalizmas koncentruojasi į paprastumą ir funkcionalumą. Daugelis didelių kompanijų savo logotipus perdaro į minimalistinius, todėl ši tendencija išliks dar ilgai.

logo

 

Tarsi ranka rašyti logotipai populiarūs jau keletą metų. Jie atrodo autentiški ir charizmatiški. Šis stilius dažnai naudojamas kavinių, restoranų, kirpėjų, menininkų ar rankdarbių verslo logotipams kurti.

 

logo 2


Kartu su ranka rašytais logotipais vis dar išlieka vintažinis stilius, kuris parodo logotipo šiuolaikiškumą, bet kartu atrodo jaukus ir savas.

logo 3

 

Autoriai: Роман ДодоновMingo Ideas UpWill Try Further

 

Fotografijos sujungtos su logotipais vis labiau įgauna pagreitį Kartu sujungti šie elementai lengviau išreiškia mintį ir vienas kitam sukuria kontrastą.

logo 6

 

Tipografijos tendencijos

Tipografija yra viena svarbiausių dalių, norint sukurti išskirtinį dizainą. Šiais metais raidės bus ryškios ir didelės.

 

tipografija


Autorius: Alexander Laguta

 

Taip pat bus populiarios mažo dydžio raidės, sukuriant kontrastą tarp spalvų ar atvaizdų, tam kad jos labiau išryškėtų.

 

mazos


Spalvų perėjimai taip pat bus populiarūs kuriant tekstus.

 

spalvu perejimai


Fotografijos ir teksto kombinacijos pagalba galima bus išgauti puikų įvaizdį.